فروشگاه اینترنتی زقو لینچ

فروشگاه اینترنتی زقو لینچ

فروشگاه اینترنتی زقو لینچ

فروشگاه اینترنتی زقو لینچ

فروشگاه اینترنتی زقو لینچ

سرکه

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۲۸ ب.ظ

طرز تهیه و خواص سرکه برای مو و پوست و لثه و دندان

خواص سرکه برای مو,خواص سرکه برای موی سر,خواص سرکه برای موخوره,خواص سرکه برای مو سر,خواص سرکه برای موها,خواص سرکه سفید برای مو,خواص سرکه انگور برای مو,خواص سرکه برای پوست,خواص سرکه برای پوست صورت,خواص سرکه برای پوست و مو,خواص سرکه برای پوست سر,خواص سرکه سیب برای پوست,خواص سرکه سفید برای پوست,خواص سرکه سیب برای پوست صورت,خواص سرکه انگور برای پوست,خواص سرکه سیب برای پوست و مو,خواص سرکه انگور برای پوست صورت,فواید سرکه برای موی سر,خواص سرکه سفید برای موی سر,خواص سرکه بر موی سر,خواص سرکه بر پوست صورت,فواید سرکه برای پوست صورت,خواص سرکه روی پوست صورت,خواص سرکه برای عفونت زنان,خواص سرکه برای عفونت زنانه,خواص سرکه سفید برای عفونت زنان,خواص سرکه برای دندان,خواص سرکه سیب برای دندان,خواص سرکه برای سفیدی دندان,خواص سرکه برای لاغری,خواص سرکه انگور برای لاغری,خواص سرکه در لاغری,خواص سرکه برای بدن,خواص سرکه سفید برای بدن,خواص سرکه انگور برای بدن,خواص سرکه بر بدن,خواص سرکه در بدنسازی,فواید سرکه برای پوست و مو,خواص سرکه انگور برای پوست و مو,خواص سرکه سیب بر پوست و مو,سرکه و جوش شیرین,سرکه و جوش شیرین برای پوست,سرکه و جوش شیرین,ترکیب سرکه و جوش شیرین,واکنش سرکه و جوش شیرین

سرکه , خواص سرکه برای مو , طرز تهیه سرکه , خواص سرکه برای پوست , خواص سرکه برای لثه و دندان

در این مطلب از سایت جسارت به طرز تهیه و خواص سرکه برای مو و پوست و لثه و دندان می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

خواص سرکه برای مو

این مایع از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان از آن 33 ‌کالری انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. مصرف آن در انواع ترشی ‌ها، شورها و سالادهای فصل باعث خوشمزگی، طعم‌دهندگی، تحریک اشتها و ترشح بیشتر شیره گوارشی شده و هضم غذا را بهتر می ‌کند. از سوی دیگر، سالادهایی که با ترشیجاتی نظیر آن طعم می‌گیرند، سالم‌ترین و مغذی‌ترین نوع سالاد هستند، زیرا این طعم‌ها سبب جذب بیشتر مواد ویتامینی و پروتئینی موجود در مواد سالاد مثل کاهو، هویج، خیار و گوجه‌فرنگی می‌شوند. از این رو استفاده از سرکه در تهیه سالادهای فصل توصیه می‌شود.

خواص سرکه برای موی سر

ممکن است برای شما عجیب باشد که یک ماده‌ی غذایی، هم نقش یک لکه‌بر قوی را ایفا کند، هم به پوست و موی شما شادابی ببخشد، هم خطر برخی امراض و بیماری‌ها را از شما دور کند، هم برای باغچه و حیوان خانگی‌تان به کار بیاد و هم اثاثیه‌ی خانه‌ی‌تان را برق بیندازد. حتما با شنیدن این حرف‌ها به فکر یک ماده‌ی غذایی صنعتی می‌افتید که با افزودن انواع و اقسام مواد خوراکی و غیر خوراکی و افزودنی‌های مجاز و غیرمجاز توانسته یک تنه از پس این همه کار بربیاید. اما باید گفت تمامی این خواص مفید و کارآمد در یک ماده‌ی طبیعی همه‌کاره جمع شده است: سرکه‌ی سیب. خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی سرکه‌ سیب، آن را به یک ارتش یک نفره تبدیل کرده است که علاوه بر حفظ سلامتی و زیبایی بدن و تمیزی محیط اطراف‌مان، به شدت با امراض و ناپاکی‌ها می‌جنگد.

خواص سرکه برای موخوره

انگور یکی از میوه های محبوب و شناخته شده است که فراورده های زیادی از این میوه مفید و پرخاصیت استخراج می شود. کشمش، مویز، شیره انگور، آب انگور و سرکه انگور یا آبغوره از انواع فراورده های خوشمزه این میوه هستند. سرکه انگور نیز یکی از پرطرفدارترین و پرخاصیت ترین فراورده‌های این میوه است که که به روش خانگی و صنعتی تهیه میشود. قبلا در سایت جسارت با طرز تهیه سرکه انگور و خواص انگور آشنا شده اید. در این مطلب قصد داریم شما را با خواص درمانی و دارویی این مایع خوش طعم و سودمند آشنا کنیم. مثل همیشه با ما همراه باشید.

خواص سرکه برای مو سر

serkeh مایع ترشی است که از اکسید شدن اتانول موجود در آب سیب، آبجو و موادی از این قبیل به دست می‌آید. معمولاً ۳ تا ۵ درصد از حجم serkeh ها، اسید استیک می‌باشد. serkeh های طبیعی، اسید تاتاریک و جوهر لیموی کمتری دارند. serkeh معمولی افزون برداشتن آنتی بیوتیکهای طبیعی، پس از تخمیر دارای اسید آمینه‌های بیولوژیک می‌شود، در صورتی که در serkeh مصنوعی این ماده مهم وجود ندارد. serkeh طبیعی ناظم متابولیسم بدن می‌باشد، چون ترشح بزاق را زیاد می‌کند، ترشح بزاق از نظر علم بیوشیمی، دارای مقدار زیادی مواد پروتئینی (آلبومین) است که غذا را بهتر حل و هضم می‌کند. همچنین اختلاط serkeh با بزاق دهان، از دندانها در برابر فساد دفاع می‌کند. serkeh محرک بدن است و برای پاره ای از داروها، مانند آتروپینف ضدتریاک محسوب می‌شود. مدتها پیش serkeh را عامل سرطان زا می‌دانستند، ولی هم اکنون تا اندازه ای آنرا عامل مبارزه با مواد تولیدکننده سرطان (کانسروژن) به حساب می‌آورند. در رژیم نمک (زیان نمک و نخوردن آن) خوردن serkeh مناسب است، چون serkeh نمک موجود در میوه‌ها را تحریک و زیاد نموده و از راه عرق کردن بدن خارج می‌نماید. در رژیم گوشت نیز همین گونه عمل می‌نماید، و تنها برای مبتلایان به بیماری کبد مناسب نیست. serkeh برای جلوگیری از چاقی و لاغری و همچنین در رژیم ضد دیابت بسیار سودمند است.

خواص سرکه برای موها

– استفاده از serkeh در کنار وعده‌های غذایی باعث رقیق شدن خون شده و به تجزیه چربی‌ها و دفع سموم کمک کرده و سبب کاهش چربی و کلسترول بد خون می‌شود. – اسید سیتریک موجود در serkeh، هضم و جذب کلسیم موجود در serkeh و سایر موادغذایی را آسان می‌کند و در سوخت ‌و ساز بدن موثر است. – serkeh می ‌تواند باکتری‌های مضر سیستم گوارشی را از بین ببرد، بنابراین افرادی که در سیستم گوارش خود با مشکلاتی نظیر: یبوست، نفخ، اسهال، دل درد و دفع نامرتب مزاج مواجهند
  • کاظم زارع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی